Jak v AdWords zobrazit kampaně kde není zapnuté eCPC

Pokud máte hodně kampaní v účtu, je možné, že jste někde zapomněli na zapnutí strategie nabídek eCPC (Enhanced CPC – AdWords zvyšuje automaticky bid u prokliku, u kterého vyhodnotí větší šanci na konverzi).

Které kampaně nemají eCPC zapnuté lze snadno poznat v přehledu kampaní, stačí si zapnout sloupeček Bid Strategy Type. Jděte do Kampaně – Columns.

Nastavení Bid Strategy Type v AdWords

V Modify columns… vyberte přidání sloupečku Bid strategy type.

Nastavení zobrazení Bid Strategy Type

A pak už v přehledu kampaní vidíte buď CPC nebo CPC (enhanced).

Zobrazení typu bidování v kampaních AdWords

Pak už si snadno najdete v seznamu kampaní ty, které mají jiný typ bidovací strategie než potřebujete a přes nastavení dané kampaně si můžete způsob bidování změnit.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *